Strony

Menu

29 wrz 2015

NIE WARTO PRZETWARZAĆ RZECZY - MSP TAG [1]

Hej!
Wpadłem na pomysł, żeby zrobić nową serię o nazwie "MSP TAG". Wszyscy, którzy oglądają YouTube, wiedzą co to tag. Myślę, że to dobry pomysł na serię, ale od razu uprzedzam, że nie będzie ona często, gdyż wymyślanie takich tagów, jest ciężkie.

Dzisiejszym tematem jest przetwarzanie rzeczy. Z nudów wszedłem w tę opcję i przetworzyłem kilka rzeczy ze specjalnych pozdrowień. Mianowicie: telewizory, serca oraz plakaty (z napisem "break danse"). Uzbierałem tysiąc punktów...


Pomyślałem sobie:
To na pewno będzie fajny prezent, nie ma co!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Znowu się zawiodłem ;-; Wniosek z tego taki, że nie warto przetwarzać rzeczy. Ciekawe po co mi ta lodówka? Może przyda mi się do filmu o średniowieczu... A może ta lodówka to unikat?

Mam nadzieje, że post i przede wszystkim nowa seria się Wam podoba! Spodziewajcie się, też nowych redaktorów.

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)