Strony

Menu

4 cze 2015

Trudny wybór...

Hej.
Tu lolkaaaXD
Chcę Was poinformować, że usuwam się z tego bloga. Nie pisałam nic, tylko powitanie Wam napisałam... Przepraszam. Mam życie, jak każdy. Wolę wyjść z przyjaciółką na rolki... Nie mam czasu na MSP. Powoli zaczynam myśleć o odejściu z MSP. Stwierdzam, iż MSP stało się miejscem dla 6 latków, którym się nudzi. Nie że ich wszyscy są źli w tym wieku, ale to co widzę na forum to przesada. Koniec z tym ;-; Po prostu się usunę z bloga. Jak coś - na każdym blogu o MSP albo nie piszę albo robię nagłówki. Pisze tylko na www.przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com i tam zostanę.
Dziękuję Ci Dawid, że mnie przyjąłeś do bloga.
~Żelek ♡

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)