Strony

Menu

4 cze 2015

Co z tym blogiem?

Hej.
Tu dawid2002c, ten z msp. Skoro mam już swojego bloga o życiu, to tu nie będę się podpisywać Dawid. Dawno nie pisałem, ale nie tylko ja! O tym przeczytacie później. Wracając... Nie pisałem, bo nie miałem, i nie mam, o czym. Niestety w msp w ogóle nie gram! Byłem tam ostatni raz wczoraj, zobaczyć "bardzo cudowne" zmiany, no ale niepotrzebnie.

Co z tym blogiem? Ja rozumiem, że redaktorzy nie chcą pisać o msp, bo sam nie chce, ale przecież zmieniłem temat bloga na "Dawid pośród gier", czyli można tu pisać o KAŻDEJ GRZE. Nie wiem, nie macie czasu, chęci? Jest mi z tym źle, bo niektórzy nie piszą tu od wczoraj. Jedna redaktorka, której imienia nie napiszę, nie piszę w ogóle, nie wiem, czy napisała chociaż jeden post. Niektórzy są tu na chwilę (chodzi mi o redakcję)... Gdy będą mieli takie wygody, no ale trudno. Powiem tylko, że JEST MI PRZYKRO.

Druga kwestia to czytelnicy, których ostatnio przybywa i się z tego cieszę, tylko smuci mnie jedna rzecz - OBSERWATORZY, których mamy ledwo pięciu. Nie no masakra! Trzeba coś z tym zrobić! Więc jeśli chcesz być na bieżąco i widzieć wszystkie posty, wpisz się do obserwatorów! (opcja znajduje się na samej górze, po prawej stronie). Posty też komentujcie, bo to ważna i motywująca sprawa.

Trzecią kwestią są posty. Jakie chcecie ode mnie posty? I wiem, że jest ankieta, ale napiszcie w komentarzu co chcecie przeczytać:

  • Poradniki
  • Loga
  • Konkurs?
  • O innych grach
  • Ciekawostki
  • Inne, napisz w komentarzu.
No i co? To tyle! Nie zapomnij napisać MOTYWUJĄCEGO komentarza! To nic nie kosztuje :)
Wasz:
~Dawid.
P.S.: Jeśli tak dalej będzie, nie wiem, czy zostawić bloga...

2 komentarze :

  1. Konkurs. Przepraszam że nie pisze, ale zwykle wychodzę na rower czy coś, a komputera nawet nie dotykam... ;-; Wiem że o mnie chodzi, ale ja na serio nwm co mam pisać, o północy się usunę ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię bardzo dobrze, kochana! Rób dalej swoje, nie marnuj czasu na tego bloga! :)

      Usuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)