Strony

Menu

20 cze 2015

Moje loga

Siemaaano :3 Miałam wrócić w wakacje,ale tak tu mało postów i troche mi się przykro zrobiło i ..zaczęłam pisać .Na dzisiaj mam dla was moje loga,nie wzystkie są z msp,bo niektóre są na moje inne blogi.. :).
Nie bd ich opisywać,sami je ocenicie.Zaczynajmy!


1.

Logo na bloga : Nasze żelkowe życiorysy (blog Lolki)
2.
Logo na stronkę : Kucułki na fb
3.
Logo do moich postów z serii Tfm według Łobuziaary
4.
Logo do moich postów z serii Super STARcie

5.
Logo do moich wywiadów z ms

6.
Logo na moją stronkę o świnkach morskich na fb






Dobrze , to już koniec moich lóg .Jeśli ktoś chce to piszcie.

Dobranoc :)


Pozdrawiam




~Mela
 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)