Strony

Menu

7 cze 2015

Hej

Dawno nie pisałam bardzo przepraszam za to ale wyjechała do rodziny bardzo daleko nie zrozumcie mnie źle ale musiałam i dom się palił,a jelly czyli żelek wywaliła mnie z bloga i co mam zrobić już sama nie wiem. Wszystkie pamiątki i zdjęcia spalone ;(.Nie idę jutro do szkoły niemoge nie potrafię.Dziękuję za czytanie chociaż dziś nie powinnam pisać tu tego posta tylko pisać posta o grach ale niemoge  tego napisać na innym blogu.Na prawdę gdybym tylko przy pilnowała grupa wszystko było by normalne i może Liza by żyła ( liza to piesek);(Dziękuję za czytanie...

9 komentarzy :

  1. Ojej..bardzo ci współczuje .:c trzymaj się! Bd ok ;)


    ~Mela

    OdpowiedzUsuń
  2. Harumi, mogłybyśmy pogadać? :/ To ważne, piszmy na mailu, OK? Znam go :/

    ~Jelly

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli mamy w to uwierzyć? Przecież dom Ci się spalił, a nie brałaś ze sobą np. kompa czy czegoś... Skąd mogłaś coś napisać, że dom Ci się spalił??? Hę? A wiesz co? Akurat dom Ci się spalił, gdy usunęłyśmy Cię z listy autorów bloga... Zobacz o czym Ty piszesz teraz i pomyśl ;---;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem u babci i ,że mnie usuneliście zauwarzyłam dopiero wczoraj gdy domu już nie było :(

      Usuń
  4. Raz spadłaś z huśtawki, spaliła się szkoła, piła łancuchowa? I my mamy Ci w to uwieżyć? Piszesz na poziomie 8 latki, tyle błędów. Szkoda gadać. Zostałabym na blogu, ale przez taką rekaktorkę mi się nie chce, ten blog przez to nie jest "schludny". Tylko Dawid o to dba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale niem mam 8 lat.Ją ci powiem tylko tyle ,że jest mi bardzo przykro z tego powodu ,że mnie chejturesz ,bo ją jestem fanką twoich postów ale jednak wróg może być przyjacielem,a przyjaciel wrogiem i mam zamiar podpisywać na takie komy ale nie mogłaś zachować tego co tu napisałaś dla siebie? Jestem z innego kraju i na taki język mam ustawiony słownik w tablecie i poprawia mi na źle tyle chciałaś wiedzieć?! Czy jeszcze nie? Ok napisze ci więcej.Jestem z takiego podwórka gdzie jest pełno łobuzów którzy nie zwracają uwagi na to czy przez ich niszczenie placów zabaw i przynoszenie rzeczy łatwopalnych do starej szkoły lub specjalne podpalenie gdy nikt tego nie widzi mogą zaszkodzić komuś ?Gdybyś tylko przeszła koło nich nie dając nic im zaczęli by planować coś aby tylko ci zaszkodzić.Ty nawet sobie nie wyobrażasz co się tam dzieje.Dlatego spadało z huśtawki.A oni mają 15,18,16 lat.

      Usuń
    2. To nie był hejt, tylko opinia. No tak, jesteś z innego kraju, przepraszam. Dziękuje, że czytasz moje banalne posty. Przepraszam. Tylko te historie... Naprawdę, mnie drażnią. Jakbyś poprawiła ortografię, i dbała o przecinki, mogłabyś pisać u mnie :-D. Oczywiście jak chcesz. Bardzo przepraszam, jeszcze raz.

      Pozdrawiam,
      ~Oliwia

      Usuń
    3. Chciała bym pisać u ciebie
      :)

      Usuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)