Strony

Menu

30 gru 2015

MSP - DOŚĆ RAZ NA ZAWSZE, może coś innego?

Hej!
Dzień dobry, dzień dobry, z tej strony dawid2002c - po raz ostatni dawid2002c. Jeżeli jesteście ze mną od początku albo i nie, nie ważne, to pewnie wiecie, że moje granie wygląda mniej więcej tak:
`1 miesiąc gram
`3 nie gram
Mam tego dość. Mam dość tego, że skacze z kwiatka na kwiatek, że nie mogę się zdecydować, czy będę jeszcze kontynuował moją przygodę z movie star planet, czy jednak sobie odpuszczę. Dzisiaj mam wenę i dzisiaj postanowiłem raz na zawsze zakończyć z msp. Pewnie wielu z Was pomyśli sobie: "A co z blogiem?"
Otóż blog zostaje. Nie gram w msp, ponieważ ta gra wydaję mi się dziecinna. Nie ma tam dla mnie nic ciekawego, ale nie kończę z tym blogiem. Blogowanie to moja mała "pasja". Nie ważne, czy o grach, czy nie. Uwielbiam to robić i w najbliższym czasie nie przestanę. Myślę, że powinniście to zaakceptować. Z resztą po co się pytam? Prawdziwi czytelnicy zawsze zostaną! Chodzi mi o to, że nie ważne co zrobię, powinniście to zaakceptować. Wiem, że czytelnicy na blogu są bardzo ważni, ale pewne decyzje muszę podjąć ja.
Żeby blog miał jakikolwiek sens, planuję zrobić tutaj coś zupełnie nowego. Tematyka się nie zmieni... Nadal będę kontynuował moje poczynania w grach. Jeszcze do końca nie wiem, o czym będę pisał, ale na 90 % mam już temat.

Mam nadzieje, że pomimo tak "drastycznej", dla niektórych zmiany, zostaniecie ze mną, i przede wszystkim, ZAAKCEPTUJECIE moją decyzję!

Wasz:
~Dawid.

Jutro zrobię krótkie podsumowanie mojej gry na msp!

CZEKAJCIE! :>

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)