Strony

Menu

8 gru 2015

Może coś napiszę?

Cześć
Z tej strony, no jakżeby kto inny, wasz Dawid. Z moją grą na msp bywa tak, że raz pojawiam się i znikam, i znikam... Skacze, jak z kwiatka na kwiatek, ale zastanówmy się trochę... Po co ja mam tam grać? Żeby pisać na blogu posty, które i tak nikogo nie interesują, bo komentuje je jedna osoba.
Niby jest te 25.000 wyświetleń, ale komentarzy brak. Mam wrażenie, że moja praca idzie na marne. Oczywiście cieszę się, że ktokolwiek coś tu komentuje, ale chciałbym też być dumny z mojej pracy i czuć satysfakcję, że piszę dla Was.

Nie wiem, co mam jeszcze napisać, jeśli w ogóle postaram się dla Was pisać...
JAKIE POSTY CHCECIE? 

Wasz:
~Dawid.

4 komentarze :

  1. Pewnie mnie nie znasz- jestem koleżanką Andżeliki. Codziennie zerkam na twojego bloga, ale wolę nie komentować tylko po przeczytaniu zniknąć jak myszka. Pewnie z innymi jest to samo. Zrób serię, którą wymyślisz sam i będzie ci sprawiała przyjemność.
    ~s

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie mnie nie znasz- jestem koleżanką Andżeliki. Codziennie zerkam na twojego bloga, ale wolę nie komentować tylko po przeczytaniu zniknąć jak myszka. Pewnie z innymi jest to samo. Zrób serię, którą wymyślisz sam i będzie ci sprawiała przyjemność.
    ~s

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie komentuję, to fakt - ale staram się czytać wszystkie posty, więc pisz je dalej! Są naprawdę super! :D Ale oczywiście, jak czujesz, że pisanie przestało być dla Ciebie przyjemnością, to absolutnie się nie zmuszaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze,kiedy tylko widzę nowe posty ,to je komentuje! Pisz dalej i bądź sobą :3Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)