Strony

Menu

9 gru 2015

Moje daily na msp.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
Hej, cześć, witam jak kto woli.
Dzisiaj postanowiłem, napisać posta z serii, co robię od razu po zalogowaniu się na movie star palnet yyy, to znaczy planet. Nie wiem, czy takie coś się Wam spodoba, ale ja uznałem, że będzie to dobry punkt początkowy dla "mojego powrotu do żywych". Po prostu będę już znowu pisał albo przynajmniej się postaram. Wierzę w siebie. Myślę, że mam dla kogo pisać.

*CHCESZ ZOSTAĆ REDAKTOREM BLOGA? ZAPRASZAM: kliknij, po więcej ^^ *

Po prostu zacznę już tego posta!

1. Zaczynam od kręcenia kołem fortuny, w którym największą moją sumą jest zawsze 5 sc. Normalnie wygrałem życie. Haha, nie.

*IDEA, POMYSŁ, BOOOM!*

A może pozwólcie, że nagram dla Was filmik bez mojego głosu, jak gram w msp?

Jednak nie zobaczycie filmiku, który dla Was przygotowałem, gdyż nie dodam go tutaj, ponieważ ma za dużo MB. Smutne... Wyszedł mi nawet fajnie. Chciałbym go Wam pokazać, ale nie mam jak... Cały post zrujnowany.

2. Wchodzę w gazetkę i sprawdzam aktualność. Podobnie, jak na FB.

3. Patrze co się dzieję na forum, wchodzę do sklepu i praktycznie wychodzę.

Kurczę szkoda, że filmik nie może się dodać. Tam wszystko jest fajnie pokazane i macie nawet pozdrowienia! Musimy coś wymyślić... Mam nadzieje, że post Wam się spodobał!

Wasz:
~Dawid.

2 komentarze :

  1. Super post ;) A co do filmiku to może spróbuj go podzielić na dwie części.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobnie robię na MSP :D Fajny post ,inny.Szkoda ,że film się nie wstawił ,ale może wstaw go na yt? albo podziel na 2 (lub więcej) części .Myślę,że lepiej
    bd go podzielić na parę częsći.
    Super blog.Pozdrawiam ;v

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)