Strony

Menu

21 lis 2015

Zamienniki droższych (i nie tylko) mebli.

Cześć!
Czy kiedykolwiek miałeś tak, że podobała Ci się jakaś rzecz, ale była ona za droga lub dla Vip? Specjalnie dla Was, poszukałem kilka przykładów, ów rzeczy. Mam nadzieje, że post Wam się spodoba, gdyż siedziałem do 23 szukając odpowiednich materiałów!

1. Zamiennik



Ten mebel zalicza się do kategorii "Zamienniki", ponieważ na msp mamy tzw. paletę barw lub kolorów. Przecież można sobie zmienić kolor tej kanapy i zaoszczędzić 150 starcoins. 

2. Zamiennik VIP



Mamy dwa rodzaje wiszących kółeczek. Jest to coś w rodzaju "żyrandola"... Nie ważne. Oba są w tej samej cenie, jednak różnią się Vip`em oraz strukturą kolorów. W pierwszym przypadku (VIP) mamy "ombre", czyli połączenie dwóch kolorów. W drugim jest to jeden kolor. Przypominam, że oba są w tej samej cenie... Jeśli nie jesteś VIP, a podobają Ci się te kółeczka, to masz idealny zamiennik!

3. Lekka głupota.



Widzimy dwa namioty, w tej samej cenie bez VIP. Co ich różni? KOLOR, który oczywiście możemy sobie zmienić, za pomocą palety barw. Czy jest sens tworzyć dwa takie same przedmioty, o tej samej cenie, różniącej się kolorem? Moim zdaniem nie. 

Niestety, ale to już wszystko w tym poście. Przepraszam, za małą ilość rzeczy, ale nie zdołałem znaleźć więcej. Jeśli chcecie kolejny post z tego rodzaju, to piszcie w komentarzach! 

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

  1. Dziwna ta sprawa z namiotami :p Ja też czasem sobie stosuje takie zamienniki i bardzo mi pomogłeś ;)) Dzięki ! Super post.Zrób z tego serię :v Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)