Strony

Menu

18 lis 2015

KOLEKCJA JESIENNO-ZIMOWA + Niespodzianka!

Cześć!
Z racji tego, że do świąt około pięć tygodni, trzeba się do nich przygotować i w realu, i na msp! Nie zadowalają was ciuchy w sklepie? Przychodzę do Was z kolekcją jesienno-zimową! W realizacji ciuchów pomogło mi - Desing Studio.

1# Stylowa Zima 

Moim zdaniem jest to doskonałe połączenie kolorów. Taka smutny szary i do tego kremowy, który ożywia ten zwykły t-shirt! Wyszło mi to nieźle, gdyż nie ma tu za dużo elementów, a jednak te wzorki nadają życiu tej koszulce.

Podoba Ci się? Daj lovka na msp i kup ją! 

2# Marzenia o śniegu

Połączenie pastelowego niebieskiego i białego... Niby zwykła koszulka, ale to połączenie jest zadowalające! Użyłem tutaj wzoru tych kółek i powiększyłem go. Wyszedł dobry efekt. Nie mam pojęcia, jak ją nazwać, dlatego padło na "Marzenia o śniegu"

Niestety, tej koszulki u mnie nie kupicie.

3# Przytulnie, jak u mamy!


Uważam, że jest to jeden z moich najlepszych projektów! Przecież to tylko ciemno pomarańczowy t-shir i azteckie wzory. Wystarczyło pobawić się kolorami. Efekt końcowy jest zadowalający!

Tej koszulki, również nie kupicie :<

BONUSY!


Chyba kupię sobie tę koszulkę! Bardzo dobrze, że znalazłem tą sowę i dodałem tutaj! Dopełnia ten t-shirt. Kojarzy mi się z odzieżą dla małych dzieci.


Spodnie do kompletu z koszulką! Opierają się na tej samej zasadzie. Ciekawe jak wyglądają razem! Pewnie jak jakaś świąteczna, ciepła piżamka! Wy też nie możecie doczekać się świąt?

Uwaga!

Tak wiem, że to już koniec tego posta, ale proszę zostań do końca, czeka tam niespodzianka!
W grudniu, planuję zrobić Świąteczną Serię! Będzie poświęcona, przygotowaniom, trikom oraz zabawię w święta na msp! 

Wasz:
~Dawid.

Psst! Na moim drugim blogu, jest konkurs! :> 

1 komentarz :

  1. Superowy post i projekty.Najbardziej mi się podoba komplet Stylowa Zima i t-shirt Marzenia o śniegu.Ja też nie mogę się doczekać Świat :D Myślę ,że seria będzie ciekawa tak jak i konkurs na drugim blogu.Pozdrawiam ^,^

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)