Strony

Menu

10 lis 2015

Moje postępy w oszczędzaniu!

Cześć!
Pamiętacie o dniach oszczędzania? Mam nadzieje, że tak i choć jedna osoba angażuję się w to. Po tych kilku dniach stwierdzam, że oglądanie filmów jest najlepszym sposobem, na zdobycie trochę pieniędzy. Po pierwsze są dwie korzyści: ty się nudzisz, a autor filmu ma z tego zyski.

Lista osób, które mają fajne filmy:
Lolinkassi (polecam serię "Sól & Pieprz)
Your Aniolek (polecam serię "Barbie w Afryce")
!!! Alicja !!! (ma dużo fajnych serii)
Andreaaa (kilka niezłych "horrorów")
SHIN!ee
[Dominikxd10]

To jest lista osób, które według mnie, robią świetnie filmy. Zazwyczaj ich "dzieła" mają ponad 10 odcinków, więc mamy co robić oraz dostajemy ok. 2000 fame i 100 starcoins, pamiętając o tym, że każde wyświetlenie po dziesiątym, dostaję tylko 5 starcoins. 

Ej! Jakby co ja też mam filmy i twoi znajomy mają filmy!

Czas na najciekawszą rzecz w tym poście, czyli mój postęp! Przypominam, że w poprzednim odcinku, czyli 1 listopada, miałem 2000 starcoins, a teraz mam aż 2800! Oszczędzanie naprawdę opłaca i jest fajne! Skoro przez te kilka dni, nabiłem sobie 800 starcoins, to wyobraźcie sobie sumę pod koniec miesiąca!



Polecam Wam oszczędzanie!

♣Co jutro: ♣
  • Blog Desing
  • Może jakiś normalny post?
Wasz:
Dawid.

3 komentarze :

  1. Jak po dziesiątym 5 sc? O co chodzi? Lepiej seki obejrzeć jeżeli to ma być zarabianie xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy głupi może obejrzeć seki, a ta seria nie do końca na tym polega. Milej jest obejrzeć jakiś fajny film, ale to już zależy od sposobu myślenia.

      Usuń
  2. Trochę po czasie komentue , ale nie zauważyłam tego posta .Twoje postępny są bardzo dużo w przeciwieństwie do moich.Ehh..Mela , weź się w garść ! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)