Strony

Menu

16 cze 2017

Ważne info! - NABÓR REDAKCJI

Cześć
Jak dobrze wiecie, zbliżają się wakacje. W tym roku, będę obchodził je, wyjątkowo wcześnie, gdyż już jutro lecę do Londynu (jak co roku). Co to oznacza? Postów będzie mniej, nawet nie wiem, czy pojawią się w ogóle, gdyż nie będę mieć czasu ani możliwości. Jak jestem w Londynie u taty to robię dużo ciekawych i zwykłych rzeczy. Nie mam tam komputera, czyli nie mam jak odpalić simsów. Z resztą nie chcę siedzieć tam i grać w simsy, gdyż robię to na codzień! 

Mam pomysł! Może ktoś z moich czytelników chciałby spróbować sił w naborze redakcji? Polegałoby to na tym, że wysłalibyście na maila blogowego - dawidowe-msp.blog@wp.pl swój post próbny - koniecznie o simsach. Nie musi on być długi ani zawierać jakiegoś konkretnego zagadnienia, z resztą liczę na waszą kreatywność! Ja wtedy bym go sprawdził i może ktoś dostałby okres próbny pisania na tym blogu, trwający ok. dwa tygodnie? Zgłaszajcie się!
 
Określonego czasu naboru nie wyznaczę, ale jeśli nikt się nie zgłosi, to anuluję ten nabór!
 
Miłych wakacji :p 
 
Wasz:
~Dawid!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)