Strony

Menu

9 kwi 2016

WIELKI POWRÓT

Hej
Wiem, że tym razem nie blogowałem w bardzo długim czasie. Chciałem zobaczyć jak to jest nie blogować i okazało się, że trochę się rozleniwiłem. Z góry przepraszam, jeśli będą jakieś błędy ortograficzne, interpunkcyjne bądź językowe, ale długo nic nie pisałem i zapomniałem o i owo.
Co to znaczy "chciałem zobaczyć, jak to jest nie blogować?". Jak wiecie to wiążę się z dużym pokładem czasu i pracy. Przychodziłem ze szkoły i pierwsze co robiłem, to "siadałem na komputer" i starałem się, znaleźć temat na notkę. Podczas mojej nieobecności zmieniło się to. Nie interesowałem się blogiem, nie przejmowałem się, ile osób na niego wchodzi, czy w ogóle ktoś wchodzi... No i muszę to zmienić

Jak zwykle: wyczekujcie postów na temat SIMSÓW, no bo przecież o tym jest ten blog ;)

5 komentarzy :

  1. Dawid mogłeś chociaż coś powiedzieć.... Przykro mi... Naprawdę szkoda. A ja często wracałem na tamten blog...
    ~Staś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy miałem coś powiedzieć, jak przez te kilka miesięcy nie byłem obecny na blogu? Przepraszam... Cieszę się, że chociaż nie traciłeś nadziei ;(

      Usuń
    2. Przykro mi to mówić, ale kiedy już wróciłeś, straciłem ją całą.

      Usuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)